دستگیری سوداگران مرگ با ۷۲۵ کیلو موادمخدر

به گزارشافکارنیوز،سردار ایرج کاکاوند درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس این استان با انجام کار اطلاعاتی متوجه شدند سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد افیونی از جنوب کشور به پایتخت را دارند.

وی ادامه داد: به همین منظور جلسات مربوطه تشکیل شد و چندین اکیپ از تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و همچنین دسته های رزمی، مقابله با سوداگران مرگ را در دستور کار قرار دادند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به کنترل راههای مواصلاتی استان توسط تیم های عملیاتی تصریح کرد: با ورود خودروهای قاچاقچیان به استان یزد مسیر حرکت آنها تحت نظر گرفته شد و عوامل پلیس در یک فرصت مناسب و در یک عملیات ضربتی و مسلحانه، سه دستگاه خودرو سواری مربوط به اشرار را در دو نقطه از جاده های استان متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها ۷۲۵ کیلو انواع موادمخدر شامل ۶۸۵ کیلو حشیش و ۴۰ کیلو تریاک کشف شد؛ همچنین شش تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه ضمن تاکید به عزم جدی پلیس استان یزد در راستای برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: ماموران پلیس استان یزد برخورد با باندهای واردکننده موادمخدر و همچنین دستگیری توزیع کنندگان موادمخدر را جزو اولویت های اصلی کار خود قرار داده اند؛ به نحوی که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک تن و نیم انواع موادمخدر را در عملیات های خود کشف کرده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری را داشته است.