گله حافظی از مجریان مصلی تهران

رحمتالله حافظی ،درباره واگذاری ادامه ساخت مصلی به شهرداری تهران اظهار داشت: به عنوان نمایندگان شهر تهران از مجریان پروژه مصلی گله داریم، متولیان این امر به پیام حضرت امام (ره) در خصوص مصلی توجه نکردند و خلاف آن عمل کردن که مضمون گفته امام (ره) این بود که "طوری این مصلی ساخته شود که سادگی آن یادآور صدر اسلام باشد" ولی متاسفانه این خط اصولی را در مصلی نادیده گرفتند و خلاف آن عمل کردند.

حافظی یادآور شد: سالهای سال از شروع این پروژه گذشته و به هیچ عنوان قابل قبول نیست چنین پروژه‌ای این مقدار زمان را طی کند و هنوز نیز نمازگزاران در این مصلی با مشکل مواجه باشند اگر منابع و تامین اعتبار ایجاد مشکل کرده است که اگر پیام حضرت امام(ره) را حلقه گوش خود قرار می‌دادند و به آن توجه می‌کردند به این مشکلات برخورد نمی‌کردیم.

وی افزود: به واسطه تاخیر و کوتاهی که ایجاد شده باید از مردم تهران و کشور که این مصلی را نماد انقلاب می‌دانند عذرخواهی کنیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران برای تسریع احداثپروژه و جمع‌آوری کارگاه‌های این منطقه و ایجاد تسهیلات لازم برای نمازگزاران مصوبه‌ای داشت که ادامه ساخت پروژه مصلی به شهرداری تهران واگذار شود و صحبت‌های شهردار نیز به پشتوانه مصوبه اخیر شورای شهر تهران بوده است که شهرداری را مکلف کرده در کوتاه‌ترین زمان مشکلات موجود را برطرف کند و مصلی تهران برای بهره‌بردرای کامل در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: انتظار داریم متولیان و مجریان مصلی تهران نیز همکاری لازم را با شهرداری برای تسریع امور داشته باشند و در صورتی که شهرداری نیز قبلاً تکالیفی داشته و انجام نداده است میتوان مورد پیگیری قرار داد.