شهاب مرادی: به مجلس نمی روم

به گزارشافکارنیوز،حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری که تنها یک سال و دو ماه از دوران مدیریتش گذشته بود در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود به خبرنگار مهر، گفت: اخباری که در خصوص حضور من در انتخابات مجلس است را تکذیب می کنم و علاقه ای به حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم.

وی ادامه داد: این را در سال گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کردم که قصد ورود به مجلس را ندارم، هر چند نمایندگان مجلس زحمت می کشند و شغلشان قابل تقدیر است.

مرادی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا دلیل تغییر شما اختلاف نظر با شهردار تهران بوده است، گفت: این را باید شهردار بگوید و من گفتگویی در این رابطه نمی کنم و در این خصوص مطلبی در اینستاگرام خود نوشته ام.

مراسم تودیع و معارفه شهاب مرادی ساعت ۶ صبح در تالار ایران زمین بدون حضور خبرنگاران و در حاشیه نشست فصلی مدیران شهرداری برگزار شد.

شهاب مرادی ساعت ۷:۴۵ به مراسم آمد و دلیل تاخیر یک ساعت و ۴۵ دقیقه ای خود را تعدد افرادی که قرار بوده در این جلسه تودیع و معارفه شوند، دانست.

در ابتدای این جلسه، محمود صلاحی معاون برنامه ریزی شهردار تهران قبل از حضور مرادی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری معارفه شد و امانی جایگزین وی در معاونت برنامه ریزی شد.

صلاحی در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد مالی شهرداری در سال ۹۳ ارائه کرد و توضیحاتی در خصوص بودجه ۹۴ شهرداری و برنامه پنجساله دوم شهرداری داد.