به گزارشافکارنیوز،فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور، اظهار داشت: امروز در غرب، جنوب غرب، سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و قسمتی از مرکز کشور بارش باران پیش بینی شده است که این بارش‌ها گاهی همراه با رعد وبرق و در مناطق مستعد به شکل تگرگ است.

وی با اشاره به اینکه فردا بارش باران در گیلان، مازندران، کردستان، لرستان، غرب استان مرکزی، کرمانشاه، شمال خوزستان رخ خواهد داد، گفت: روز دوشنبه شمال غرب، شمال شرق، سواحل خزر، شرق دریای خزر و زاگرس جنوبی نیز بارش باران خواهیم داشت و به صورت پراکنده بارش‌ها در شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی پیش بینی شده است.

* وزش باد شدید در تهران، قم، اصفهان و سمنان


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی فردا به سمت شرق و شمال شرق کشور کشیده و خارج می‌شود، عنوان کرد: امروز در برخی ساعات شاهد گردوغبار در جنوب کشور خواهیم بود که کاهش دید را به همراه خواهد داشت و به تدریج از میزان گردوغبار کاسته می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه طی دو روز آینده در قالب نقاط کشور وزش باد خواهیم داشت، گفت: فردا وزش باد شدید در تهران، قم، اصفهان و سمنان پیش بینی شده است. همچنین در مناطق مذکور آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها را شاهد خواهیم بود.

* صبح‌های تهران خنک می‌شود


وی با بیان اینکه امروز در نیمه غربی کشور و فردا در نیمه شمالی کشور کاهش دماخواهیم داشت، افزود: اسمان تهران امروز ابری همراه با بارش باران و گاهی رعدو برق خواهد بود و فردا در ارتفاعات بارش باران همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تداوم بارش باران تا اواخر امروز در تهران پیش بینی شده است، اظهار داشت: بیشینه دمای امروز به ۲۰ درجه سانتیگراد و فردا به ۲۱ درجه خواهد رسید که باید بگویم کاهش دو الی سه درجهای دما در صبحهای تهران رخ خواهد داد در واقع صبحهای تهران طی دو روز آینده خنک خواهد بود.