افزایش ۱۰ هزار صندلی به ناوگان سینمایی تهران

به گزارشافکارنیوز،حجت الاسلام میثم امرودی درباره برنامه‌ها و مأموریت‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در سال ۹۴ به تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگی که سال گذشته انجام شده، اشاره کرد و گفت: امسال باغ کتاب و پانورامای دفاع مقدس در تپه‌‌های عباس آباد افتتاح می‌شود و باغ موزه دفاع مقدس آخرین مراحل تکمیل را طی می‌کند.

حجت الاسلام امرودی به ایجاد فضاهای فرهنگی در بوستان ولایت و بوستان یاس در سال ۹۴ پرداخت و اظهار کرد: امسال پروژه‌‌های سرای محلات تکمیل می‌شود.

* ۱۷۴ مسجد در دست ساخت است


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به قول شهرداری مبنی بر آماده سازی۴۰۰ مسجد در تهران اعلام کرد: در حال حاضر ۱۷۴ مسجد در دست احداثداریم که ۵۰ درصد از آنها تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی از سازماندهی، نهادینه کردن و رفع اشکالات در برنامه‌ها و عملیات‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی خبر داد و افزود: یکی از اقداماتی که امسال به آن توجه می‌شود تعیین و تثبیت مدیران محلات از سوی شورایاری‌هاست که به تازگی انتخابات آن برگزار شده است و در سال آتی تلاش می‌شود در این راستا بیشترین استفاده و بهره برداری از امکانات شهرداری تهران در سطح محلات صورت گیرد.

*‌فعالیت فرهنگی در ۱۳۰۰ بوستان بزرگ


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به وجود دو هزار و ۲۰۰ بوستان در سطح شهر تهران گفت: از این مجموع ۱۳۰۰ بوستان از قواره محلی خارج است که می‌توان در آنها فعالیت فرهنگی ارائه داد که برای انجام این برنامه جلسات متعددی داشته‌ایم تا این کار را به انجام رسانیم. این در حالی است که در فضاهای فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار نیز در حال برنامه ریزی با رویکرد فرهنگی هستیم.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به مصوبات خوبی که در حوزه مد و لباس که ورود شهرداری را به این حوزه سبب شده است، تصریح کرد: برنامههای خاصی در این بخش ارائه خواهیم داد. تقویت، تحکیم و راهاندازی سینماهای محلی در شهر تهران یکی دیگر از برنامههای معاونت اجتماعی و فرهنگی است که معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به آن پرداخت و افزود: امسال حدود ۱۰هزار صندلی به ناوگان سینمایی اضافه میشود.