دستگیری پزشک قلابی در مطب

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ گلزاری گفت: با بدست آمدن خبر و اطلاعاتی در خصوص جعل عنوان پزشک توسط فردی به نام " عزت " در سعیدآباد شهریار، بررسی موضوع توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با آغاز بررسی های پلیس و تایید خبر و تحقیقات از اهالی و ساکنان و درمانگاه، مشخص شد که متهم خود را به عنوان پزشک عمومی معرفی کرده و با اجاره کردن درمانگاه، به طبابت و ویزیت بیماران می پرداخته است.

سرهنگ گلزاری گفت: با نهایی شدن تحقیقات پلیس و جمع آوری مستندات و ادله لازم از جمله گزارشات مردمی و چند برگ ویزیت و نسخه های تجویز شده جعلی، با هماهنگی مقام قضائی متهم احضار شد و با انجام تحقیقات لازم از وی و مکاتبه با اداره بهداشت و درمان درخصوص صحت شماره نظام پزشکی، جعلی بودن عنوان متهم مشخص شد.

در تحقیقات پلیس، متهم ضمن قبول اتهاماتش دراعترافات اولیه گفت:با مدرک فوق دیپلم رشته تکنیسین اتاق عمل، مهر پزشک معالجی در شیراز و دو دکتر دیگر در شهریار را جعل کرده و حدود دو ماه در این زمینه فعالیت داشتم که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدم . با اعتراف متهم پرونده وی برای بررسی قضایی تحویل مراجع قضایی شد.