دستگیری متهم با لباس پلیس

به گزارشافکارنیوز،سرگرد سید مراد پیروندی با اشاره به دستگیری یک شیاد مامورنما اظهار داشت: به دنبال چندین فقره گزارش و شکایت مردمی در خصوص سوءاستفاده فردی از لباس ماموران نیروی انتظامی و اخاذی وی از شهروندان، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه ادامه داد: ماموران پلیس برای بررسی موضوع و دستگیری این متهم، اقدام به اجرای طرح کنترل نامحسوس در محدوده استحفاظی این کلانتری کردند و با بکارگیری منابع اطلاعاتی، توانستند وی را در ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه در محدوده مجیدیه شمالی شناسایی کنند.

وی افزود: در عملیات ماموران پلیس، متهم در حالی که ملبس به لباس نیروی انتظامی و جلیقه ۱۱۰ بود، در حالی شناسایی و دستگیر شد که به همراه خود یک قبضه سلاح رولور قلابی، یک دستگاه بی‌سیم دستی، یک دستبند فلزی و دو دستبند یک‌بار مصرف به همراه خود داشت.

پیروندی گفت: پس از دستگیری و انتقال متهم به کلانتری، وی در بازجویی‌های اولیه به سوءاستفاده از لباس نیروی انتظامی و تجهیزات پلیسی همراه خود اعتراف کرد.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در پایان خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات بعدی مشخص شد که این متهم در مرکز فوریتهای پلیسی ۱۹۷ دارای پرونده بوده در کلانتریهای ۱۲۰ سیدخندان، ۱۲۷ نارمک و ۱۳۶ فرجام نیز به جرم جعل عنوان دارای سابقه دستگیری است.