پلیس به مستی دو شرور پایان داد

به گزارشافکارنیوز،سرگرد منصور حشمتیان، رئیس کلانتری۱۳۲ نبرد اظهار داشت: ساعت ۲۳:۲۰ مورخه ۱۶ اردیبهشت ۹۴ واحد ضربت سرکلانتری ششم پلیس پایتخت در حین گشت زنی در محدوده خاوران به یک دستگاه خودرو پراید نقره ای مشکوک شده که به محض نزدیک شدن به خودرو بلافاصله سرنشینان خودرو سوار بر خودرو مذکور شده و محل را ترک کردند.

رئیس کلانتری۱۳۲ نبرد تصریح کرد: در ادامه ماموران اقدام به تعقیب و گریز کرده و خودرو نامبرده را که از خیابان خاوران به سمت اتابک و نبرد به سمت مالک اشتر رفته و سپس با دور زدن در مسیر ذکر شده مجددا به سمت خاوران برگشت را در ترافیک متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: یکی از متهمان به محض توقف، از خودرو پیاده شد و پس از باز کردن در صندوق عقب اقدام به شکستن چندین شیشه مشروب - که در صندوق عقب خودرو جاسازی کرده بودند - کرد و با شیشه شکسته به سمت مأموران حمله ور شد.

سرگرد حشمتیان ادامه داد: بلافاصله ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک سه عدد تیر هوایی کردند و درحالی که متهم قصد درگیری با ماموران را داشت و درحال یورش بردن به سمت ماموران بود تیر چهارم به سمت پای راننده شلیک کردند که تیر به ساق پای چپ وی اصابت کرده و زمینگیر شد.

رئیس کلانتری۱۳۲ نبرد افزود: بلافاصله با هماهنگی مرکز کلانتری، شرور زخمی توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

وی گفت: در حین بازرسی از خودرو از قسمت زیر پای راننده مقدار ۴ گرم و ۶۰ سانت مواد مخدر از نوع شیشه با لفافه کشف و ضبط شد که در ادامه متهمان به نام های سامان و شرور مصدوم به هویت عابد که در حال مستی بودند بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.