ابتکار گزارشی به مجلس ارائه نکرد

به گزارشافکارنیوز،مهرداد بائوج لاهوتیان درباره ارائه گزارش معصومه ابتکار به مجلس و فراکسیون محیط زیست گفت: هنوز خانم ابتکار گزارشش را به مجلس ارائه نداده است.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: به نظرم ارتباط ابتکار با مجلس ارتباط خوبی نیست و او می‌تواند ارتباط بیشتری را با مجلس داشته باشد زیرا به نفع سازمان حفاظت محیط زیست است تعامل بیشتر بین این سازمان و مجلس می‌تواند مشکلات زیست محیطی را برطرف کند.

وی افزود: ما در این دوره از ریاست خانم ابتکار نقش‌آفرینی قوی‌ را شاهد نبودیم و دلیل آن نمی‌دانم؛ شاید سن و سال ایشان یا خستگی از کار باشد.

بائوج لاهوتیان گفت: سازمان محیط زیست می‌تواند خیلی قوی‌تر عمل کند و مشکلات عدیده‌ زیست‌محیطی که طی چندین سال به وجود آمده است را با همکاری بیشتر با مجلس و اراده جدی ‌تر برطرف نماید.

گفتنی است سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس در روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری از برگزاری جلسه با رئیس و مسئولان سازمان محیط زیست در هفته جاری خبر داد و گفت: این جلسه به احتمال زیاد چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود.

موید حسینی صدر محوریت این جلسه را بررسی مسائل زیست محیطی از جمله ریزگردها و زبالههای بیمارستانی دانست و گفت: در این جلسه به طور حتم به بررسی مواردی نظیر آلودگی هوا و آب پرداخته خواهد شد.