به گزارش افکارنیوز، جعفر محمدنژاد، درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محور کرج چالوس از دزن و پل زنگوله به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور فیروزکوه از شیرگاه، افزود: همچنین در محور هراز از نارنجستان وضعیت ترافیک به‌صورت سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۱۵ خرداد ماه تا ساعت ۴ بامداد روز شنبه ۱۶ خردادماه از کرج به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۵ خرداد ماه تا ساعت ۴ بامداد روز شنبه ۱۶ خردادماه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۱۵ خرداد ماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۶ خردادماه از رودهن به‌سمت آمل ممنوع است، تصریح کرد: همچنین با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۵ خرداد ماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۶ خردادماه از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۶ خردادماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

این مسئول در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راههای مازندران با شمارههای ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیششماره ۰۱۱ بهصورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راههای استان است.