یک لحظه عصبانیت، برادرکشی را رقم زد

به گزارشافکارنیوز،در ساعت ۱۵ مورخه ۲۸ خرداد ۹۴ وقوع یک فقره قتل عمد از طریق بیمارستان تهرانپارس به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

شناسایی و دستگیری قاتل:

با حضور مأموران کلانتری در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول جوانی ۲۰ ساله بنام «محمد» است که بنابر اظهارات پسرعمو و یکی از برادرانش با برادر بزرگتر خود بنام عارف(۲۴ ساله) درگیر شده که طی آن مورد اصابت یک ضربه چاقو از ناحیه پهلوی چپ قرار گرفته و در ادامه توسط این دو نفر(پسرعمو و برادرش) به بیمارستان منتقل شده و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت نموده است.

با شناسایی محل سکونت قاتل و مقتول در خیابان احسان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که عارف پس از درگیری با برادر کوچکتر و اطلاع از مرگ وی متواری شده است؛ بلافاصله ارائه مشاوره از سوی مأموران به خانواده دو برادر(قاتل و مقتول) انجام و از آنها درخواست شد تا نسبت به معرفی عارف به پلیس با آنها همکاری کنند؛ سرانجام در ساعت ۱۸ مورخه ۲۸ خرداد ۹۴ عارف با حضور در کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس خود را به مأموران تسلیم کرد.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی، متهم به همراه پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اعتراف به قتل برادر:

متهم «عارف. ک»(۲۴ ساله) پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص انگیزه جنایت و قتل برادرش به کارآگاهان گفت: تازه به خانه آمده بودم که متوجه درگیری مادرم با برادر کوچک خود شدم؛ از این موضوع بسیار عصبانی شده و از محمد خواستم تا برای صحبت کردن از خانه بیرون برویم؛ قصد صحبت با محمد را داشتم اما او با من ابتدا درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه، مشاجره ما به درگیری فیزیکی کشیده شد. در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که همراه داشتم، ضربه ای به محمد زدم و او بر روی زمین افتاد. بچه های محل که متوجه موضوع شده بودند بلافاصله در محل جمع شده و در همان موقع پسرعمو و برادرم نیز به محل رسیدند؛ از آنها خواستم تا هرچه سریع تر محمد را به بیمارستان منتقل کنند و خودم نیز در حالیکه از این حادثه بهت زده و گیج شده بودم به صورت بی هدف شروع به پرسه زنی در خیابان ها کردم تا اینکه در تماس تلفنی با برادر دیگرم، متوجه شدم که برادر کوچکترم توسط من به قتل رسیده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.