بکسل با سیم غیراستاندارد حادثه آفرید

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب به حادثه تصادفی که در ساعت ۵ صبح امروز به وقوع پیوست اشاره و اظهار داشت: در ساعت ۵ صبح امروز در خیابان دربند، محدوده گلابدره یک دستگاه کامیون تانکر با ۷ وسیله برخورد می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: کامیون تانکر که در خیابان دربند دچار نقص فنی شده بود توسط کامیون دیگری با سیم بکسل غیراستاندارد یدک می‌شود که متأسفانه سیم یدک پاره شده و منجر به تصادف کامیون مذکور با ۷ وسیله دیگر که در کنار خیابان پارک شده بودند می‌شود.

سرهنگ مرادی ادامه داد: به دنبال این حادثه کامیون تانکر با خودروهای سواری ال‌۹۰، پژو تاکسی، پژو ۴۰۵، پژو پارس، پراید و دو کامیونت خاور پارک شده برخورد می‌کند که خسارات مالی شدیدی را به وجود می‌آورد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب علت اصلی تصادف را عدم رعایت موارد ایمنی از جانب راننده کامیونت حمل تخلیه چاه به علت پاره شدن سیم بکسل و برخورد با خودروهای پارک شده عنوان کرد.

این مقام ارشد مرکز اطلاعرسانی پلیس راهور خاطرنشان کرد: مطابق ماده ۸۵ آییننامه راهور، یدک بایستی با وسیله اطمینانبخشی که خطر باز شدن یا شکسته شدن را نداشته باشد صورت گیرد؛ ضمناً یدک باید با سیم بکسل ثابت و با رعایت فاصله مناسب و به صورت محکم انجام شود تا شاهد پارگی سیم بکسل و وقوع حوادث ناگوار نباشیم.