تقاضای قاضی پور از دادستان کل کشور برای تعیین تکلیف سهامداران پدیده شاندیز

به گزارش سرویس اجتماعیافکارنیوز، نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با بیان اینکه پدیده شاندیز دارای ۱۲۰ هزار سهامداربوده، گفت: حدود ۳۵ هزار نفر در آنجا مشغول کار بودند که تعداد زیادی از آنها بیکار شدند.



وی با تاکید بر اینکه تعدادی زیادی از کارگران به نمایندگان مجلس مراجعه می کنند و تقاضای حل مشکلات موجود را دارند، تصریح کرد: کارگران این شرکت علاوه بر مراجعه حضوری، پیامک های زیادی به ما نمایندگان می دهند تا مشکلات آنها را در مجلس پیگیری کنیم.



عضو فراکسیون کارگری مجلس تاکید کرد: اینجانب بعنوان فراکسیون کار گری مجلس پیگیر بیکاری هزاران نفر افراد تحصیل کرده این پدیده هستم که امیدوارم هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.



قاضی پور اضافه کرد: تقاضای ما از آقای رئیسی دادستان کل کشور این است که تکلیف این شرکت هر چه سریعتر روشن شود تا هم کارگران این شرکت از وضعیت خود باخبر شده و سهامداران پدیده شاندیز از وضعیت سرمایه خود مطلع گردند.

وی گفت: ما از دادگستری مشهد انتظار داریم هر چه سریعتر نتایج حسابرسی را اعلام و مردم را نجات دهند.



عضو فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: در همین راستا مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می شود تا در خصوص مسائل و مشكلات شركت پديده شانديز به نمایندگان توضیح دهد که امیدواریم راهکاری در این زمینه پیدا شود.