توقف فروش اینترنت مخابرات در شش استان

به گزارشافکارنیوز،غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان با اشاره به وضعیت پهنای باند اینترنت اظهار کرد: مطابق بازرسی‌ها و ارزیابی‌های بعمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکتهای مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در این استانها، باعثکاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.

وی افزود: در این مورد تذکر و اخطاریه‌های لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیریهای لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.

داداش زاده با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعثکم‌فروشی می‌شود تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق نه‌گانه بر فرایند توقف فروش در این شش استان نظارت داشته و درصورت عدم توقف فروش از سوی شرکتهای مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کم‌فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.