کدام مناطق تهران دچار آبگرفتگی شدند؟

به گزارش افکارنیوز، مجتبی عبداللهی، ‌ درباره حوادثرخ داده شب گذشته تهران در پی وقوع طوفان، ‌ اظهار داشت: روز گذشته در پی وقوع باران همه نیروهای خدماتی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: شب گذشته ۵۰ حادثه اعم از واژگونی تیر چراغ برق، ‌ پارگی کابل برق؛ ‌ واژگونی داربست و غیره رخ داد که همکاران ما در شهرداری تهران به خوبی عمل کردند و توانستیم کارهای مورد نیاز را به موقع کارها را انجام دهیم.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه با توجه به حجم بارندگی چندین مورد آبگرفتگی نیز وجود داشت که به موقع رسیدگی و برطرف شد‌، تصریح کرد: کمک رسانی دیگری در مسیر امامزاده داوود داشتیم در حالی که این محدوده در حوزه استحفاظی شهرداری تهران نیست و مربوط به راهداری است اما آتش‌نشان‌‌ها و معاون عملیات ۷ گانه با همه عوامل خود از شب گذشته اقدام به امدادرسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی افتاد و توانستند به خیلی از شهروندان کمک کنند، ‌ منطقه ۵ نیر امکانات وسیعی را بسیج کرد و با همکاری سایر عوامل شهرداری از جمله نیروهای شهربان مسیر باز شد. کشته و غرق شده در این حادثه داریم اما آمار دقیق تلفات ناشی از حادثه ریزش تخته سنگ در این مسیر باید از سوی استانداری یا فرمانداری تهران اعلام شود.

عبداللهی در ادامه گفت: بیشترین آبگرفتگی شب گذشته در شمال غربی به ویژه مناطق ۲ و ۵ بوده و علت آن بارش ۳۰ دقیقهای باران و حجم بارندگی خارج از گنجایش نهرها بوده است.