قربانی اسید پاشی اصفهان: دیگر نمی خواهم بدانم چه کسی اسید پاشید
گروه اجتماعی -

سهیلا جورکش یکی از حادثه دیدگان اسید پاشی اصفهان در حال حاضر برای سیر روند درمانی خود در اسپانیا به سر می‌برد، ‌ او در مورد روند درمانی‌اش گفت: برای اینکه بینایی‌ام برگردد پزشکان بخشی از استخوان پایم را برداشه اند تا آن را داخل جیب چشم چپم بگذارند. بعد از اینکه در این عمل استخوانم را برداشتند باید منتظر بمانم تا اینکه دو ماه بعد عمل دیگری را انجام بدهم. بعد از آن مشخص می‍‌‌شود که بینایی ام بر می گردد یا خیر.

به گزارشافکارنیوز، وی افزود: در حال حاضر کاملا مانند یک آدم نابینا شده ام که نمی تواند هیچ کاری انجام دهد. حتی یک نفر دیگر باید به من غذا بدهد. نمی دانم به چه جرمی باید یازده ماه اینطور زندگی کنم. ولی به هر حال امیدم به خداوند است تا بتوانم بینا شوم.

جورکش از با تشکر از " حمایت های رئیس جمهور، حسن فریدون و وزیر بهداشت " گفت: این افراد به من لطف کردند و با پیگیری های آنها توانستم برای درمان به اسپانیا بیایم.

قربانی اسیدپاشی اصفهان همچنین عنوان کرد: نمی دانم چرا در سن ۲۷ سالگی باید این اتفاق برای من بیفند و حالا برای درمان به دیار غربت بیایم. با این حال اول امیدم به خداوند است و بعد پزشکانی که روند درمانی را انجام می دهند. امیدوارم که بتوانم بینایی ام را به دست بیاورم.

جورکش گفت: من جوان هستم و هنوز ازدواج نکرده ام. دوست دارم که بتوانم دوباره به زندگی طبیی ام برگردم. من به عنوان یک فرد و یک دختر هیچ روحیه ای ندارم و فقط امید دارم. امید به اینکه دوباره بینایی ام برگردد. از همه کسانی که پیگیر حال من هستند و برایم تشکر می کنم و می خواهم برایم دعا کنند.

وی در مورد اینکه آیا برای روند درمانش با مشکل مالی مواجه است یا خیر گفت: از این نظر چندان مشکلی وجود ندارد و فقط می خواهم سلامتی ام برگردد. حتی دیگر نمی خواهم بدانم که چه کسی روی من اسید پاشیده است.

سهيلا جوركش در حال حاضر روند در ماني اش را در بيمارستان تخصصي چشم باراكه اسپانيا طي مي كند.