اسیدپاشی به مأموران انتظامی در نهاوند

به گزارش افکارخبر، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: یک معتاد در منطقه گل زرد نهاوند به روی پدرش و سه مامور انتظامی اسید پاشید.


سرهنگ محسن اقبالیان شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: به دنبال آزار و اذیت فرزند معتاد یک خانواده، پدر وی تصمیم به شکایت از او در مرجع قضایی می گیرد.


وی اضافه کرد: فرد معتاد پیش از شکایت پدر در مرجع قضایی به او هشدار می دهد در صورت شکایت از وی، بر روی او و همراهانش اسید می ریزد که این فرد معتاد پس از اطلاع از رسیدگی به شکایت از وی در مرجع قضایی با تهیه اسید تهدید خود را عملی می کند.


وی توضیح داد: پدر خانواده بی خبر از این موضوع پس از دریافت حکم جلب به همراه سه مامور انتظامی برای سپردن فرزند معتاد به دست قانون راهی خانه می شوند که مجرم پس از رویت ماموران به پشت بام خانه فرار کرده و از آنجا بر روی پدرش و سه مامور انتظامی اسید می پاشد.


فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: هر چهار نفر مجروح شده و به بیمارستان این شهرستان منتقل می شوند ولی به علت وخامت وضعیت یکی از ماموران، او برای ادامه درمان به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل می شود ولی وضعیت سوختگی سه نفر از مجروحان سطحی بوده و آنها از بیمارستان مرخص شدند.


سرهنگ اقبالیان با ذکر اینکه مجرم فاقد سابقه کیفری است اظهار کرد: این فرد معتاد از محل جرم متواری شده است و تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.