فست فودها بدن را آماده پذیرش بیماری‌ می‌کند

به گزارشافکار خبر،محمد دریایی مشاور طب سنتی, اظهار داشت: متاسفانه غذاهای اصیل را از زندگی حذف کردیم. امروزه رب گوجه فرنگی جایگزین زردچوبه که یک ماده ضد سرطان شناخته می‌شود, شده است.

به گفته وی گوجه فرنگی را در دمای بسیار بالا حرارت می‌دهند و می‌جوشانند و ph آن را به شدت اسیدی می‌کنند بنابراین مصرف رب گوجه فرنگی بسیار ضرر خواهد داشت.

این متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی بیان داشت: بهتر است برای رنگ دادن به غذاها از زردچوبه استفاده شود زیرا زرچوبه ضد سرطان و ضد دردهای استخوانی است.

دریایی ادامه داد: اگر محیط بدن به سمت اسیدی بودن پیش رود, بدن را آماده پذیرش بیماری‌هایی مانند سرطان و … می‌کند.

وی افزود: بیشتر غذاهای مصرفی افراد مانند فست فودها, شکر, سرخ کردنی‌ها و رب گوجه؛ همه محیط خون ما را اسیدی می‌کند در صورتیکه طبق تحقیقات جدید باید ph خون ما قلیایی باشد یعنی از ۷ به بالا باشد.

این مشاور طب سنتی بیان کرد: غذاهای مصرف افراد جامعه اکثراً دارای ph اسیدی است. اسید استیک یا سرکه صنعتی را به جای سرکه به مردم عرضه می‌شود و پرزهای معده را از بین می‌برد.

دریایی عنوان کرد: چای‌های موجود در بازار هم همه رنگ و اسانس دارد و مصرف این گونه چای‌ها موجب بروز یبوست می‌کند.

وی اضافه کرد: مصرف‌ چای‌های موجود در بازار پرزهای معده را از بین می‌برد، بسیاری از افراد داروهای معده می‌خورند بعد با مصرف چای اسید معده خود را زیاد می‌کنند. مصرف چای همراه با شکر باعثترش کردن می‌شود.

دریایی ادامه داد: آنتی بیوتیکهایی که در طب جدید به مردم تجویز میشود, باعث از بین رفتن تمام میکروبهای مفید همراه با میکروبهای مضر میشود، درحالیکه میکروبهای مفید ویتامین B را در بدن میسازند. ویتامین B برای جلوگیری از ریزش مو و اعصاب مفید است.