بودجه توزیع شیر رایگان در مدارس تأمین شد

به گزارشافکارخبر،علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیرامون آخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی در مناطق وابسته به این اداره کل، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید نیاز به ۱۱۰ هزار ساعت حق‌التدریس بود که بخش قابل توجهی از نیاز آموزشی در مدارس شهرستان‌های تهران را از محل حق‌التدریس معلمان رسمی و به‌کارگیری نیرو‌های پیش‌دبستانی، تأمین و ساماندهی شد.

وی تصریح کرد: در برخی مناطق نیز نیروی مازاد وجود داشت که تعداد قابل توجهی در مقاطع متوسطه اول و ابتدایی ساماندهی شده است و فرهنگیانی که تمایل ورود به این مقاطع را نداشته‌اند به صورت تعدیل باقی مانده‌اند.

کمرئی با اشاره به اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان که از اول مهرماه سال جاری آغاز شد، خاطر نشان کرد: طبق قانون برخورداری از ۲۴ ساعت موظف، از شروط اصلی رتبه‌بندی است که فرهنگیانی که ساعات مازاد دارند و نیز تمایلی به تدریس در مقاطع دیگر ندارند، در خصوص رتبه‌بندی به مشکل بر خواهند خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در خصوص توزیع شیر در مدارس شهرستانهای تهران، گفت: سرانه و بودجه آن تامین شده است و طبق برنامهریزیها تا ۷۰ دوره شیر توزیع خواهد شد.