پیکر رکن‌آبادی هنوز پیدا نشده است

به گزارشافکارخبر،حمید محمدی که هم اکنون در عربستان سعودی به سر می‌برد درباره آخرین وضعیت شناسایی و انتقال پیکر جان‌باختگان ایرانی فاجعه منا اظهار کرد: همان طور که قبلاً هم رئیس سازمان حج و زیارت خبر داده بود، بامداد امروز(سه‌شنبه) پیکر ۸۷ نفر از جان‌باختگان ایرانی فاجعه منا از فرودگاه جده به کشور انتقال یافت.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت اضافه کرد: همچنان وضعیت ۶۵ نفر از جان‌باختگان ایرانی فاجعه منا مشخص نیست و در حال انجام عملیات شناسایی پیکر این عزیزان هستیم.

محمدی در پاسخ به این سئوال که هویت اجسادی که بامداد امروز به کشور انتقال یافتند مشخص است یا خیر؟ افزود: اسامی این پیکرها مشخص است و به خانواده‌هایشان اعلام شده است.

به گفته معاون سازمان حج و زیارت در بین پیکرهای اخیر انتقال یافته به کشور، پیکر خبرنگار شبکه خبر نیز وجود دارد اما هنوز پیکر مرحوم رکن‌آبادی شناسایی نشده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازگشت حجاج ایرانی به کشور نیز گفت: هم اکنون حدود ۱۰ هزار زائر ایرانی در عربستان سعودی حضور دارند و ۲۵ مهر آخرین پرواز بازگشت حجاج ایرانی به کشورمان انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، در حج امسال ۶۴ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف شدند که متأسفانه ۴۶۴ نفر از حجاج کشورمان در فاجعه منا، جان خود را از دست دادند.