تمهیدات ترافیکی در تاسوعا و عاشورا

به گزارشافکارخبر،سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در ایام محرم به‌ ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی نیروی‌انتظامی و پلیس راهور برای برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله‌‌الحسین تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در شهرها و کلان‌شهرها در نزدیکی حسینه‌ها، تکایا و مساجد اعمال خواهد ‌کرد و بر همین اساس نیروهای پلیس به‌ جهت روان‌سازی ترافیک حضور دارند.

وی در ادامه بیان کرد: در برخی از کلان‌شهرها و شهرها به دلیل برگزاری مراسم عزاداری در امامزاده‌ها و با توجه به حضور دستگاه‌های مختلف محدودیت‌های تردد برای این محدوده‌ها پیش‌بینی شده است. ضمن آن که فرماندهان انتظامی هر شهرستان با مسئولان برگزاری مراسم‌های عزاداری و دسته‌ها جلسه‌ای برگزار کردند و در این جلسه افرادی به‌عنوان رابط برای دسته‌های عزاداری به جهت برقراری نظم و امنیت و روان‌سازی ترافیک انتخاب شدند.

سردار مهری در پایان اذعان کرد با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی و افزایش سفرها مأموران پلیس در راهها مستقر هستند ضمن آن که در برخی از محورها با توجه به حجم سفر محدودیتهای تردد ممنوع و یکطرفه شدن محور را داریم که به تناسب نیاز توسط رؤسای پلیس راه محدودیتها اعمال خواهند.