به گزارشافکارخبر،بیستم مرداماه فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۵یوسف آباد به مأمورین اعلام نمود: جوانی پس از برداشت رمز عابربانک، به شیوه ای ماهرانه کارت مرا سرقت و در ادامه مبلغ هفت میلیون تومان از آن برداشت کرد.

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته:

مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برای دریافت پول، به عابربانک شعبه امیرآباد مراجعه کردم. شخصی با استفاده از غفلت اینجانب، رمز عابربانک مرا برداشته و در ادامه با شگردی خاص کارت مرا سرقت کرد و نهایتا مدعی شد که کارت توسط دستگاه ضبط شده است؛ در حالیکه قصد داشتم تا فردای آنروز برای گرفتن کارت به شعبه بک مراجعه کنم، پس از گذشت یک ساعت و با دریافت پیامک بانکی متوجه شدم که در چندین مرحله مبلغ هفت میلیون تومان از حساب بنده برداشت شده است.

محسنی

شناسایی تصویر متهم:

با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته بانکی و تأیید مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا ۳۵ ساله شدند که به شیوه ای ماهرانه اقدام به سرقت کارت عابربانک مالباخته نموده است؛ در ادامه، با بررسی تراکنش مالی حساب عابربانک متعلق به مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی دو مغازه طلافروشی در خیابان پیروزی و خیابان کریم خان شدند که این جوان در دو نوبت اقدام به خرید سکه و طلاجات از آنها کرده بود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۶۴۹ در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند ؛ همچنین از کلیه شکات و مالباختگان دیگر که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند نیز دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سهروردی شمالی - خیابان خرمشهر - میدان نیلوفر مراجعه نمایند .