فوت ۲ مأمور پلیس آگاهی در تصادف با کامیونت

به گزارشافکارخبر،سردار تیمور حسینی درخصوص تصادف یک دستگاه کامیونت با یک موتورسیکلت پالس که صبح امروز رخ داد و به کشته شدن دو تن از مأموران پلیس آگاهی حین انجام وظیفه منجر شد، اظهار داشت: ساعت ۸:۵۰ امروز یک دستگاه کامیونت هیوندای سفید، در رمپ ورودی حکیم غرب به شیخ فضل‌الله شمال با یک دستگاه موتورسیکلت پالس به‌شدت برخورد کرد که بر اثر این سانحه راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت در دم جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه راننده کامیونت بلافاصله بعد از وقوع این تصادف از محل متواری شده است، افزود: با توجه به نوع تصادف و فرار راننده کامیونت، تیم کارشناسان پلیس راهور در محل حاضر شدند و با توجه به نقاط برخورد موتورسیکلت و ثبت اظهارات سه تن از شاهدان این ماجرا و بررسی دوربین‌های نظارتی و کنترلی واقع در اطراف محل سانحه، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

حسینی گفت: متأسفانه پس از بررسی مقدماتی، مشخص شد که راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت، دو نفر از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که در لحظه وقوع تصادف در مأموریت و حین انجام وظیفه قرار داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز تحقیقات پلیس، علت تصادف در حال بررسی است و فرار راننده کامیون از عوامل مشدده جرم است.