پلیس راز فریب‌ ده‌ها دختر را کشف کرد

به گزارشافکارخبر،سرهنگ " حسین رضایی " در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: چندی پیش بود که خانمی ۲۵ ساله با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی توسط فرد ناشناسی اعلام شکایت کرد.

وی افزود: شاکیه در اظهاراتش به افسر پرونده گفت: " مدتی قبل در فضای مجازی با فرد ناشناسی دوست شدم و با وعده ازدواج که توسط وی به من داده شد من هم به او اعتماد کردم و تعدادی از تصاویر خصوصی ام را در اختیارش قرار دادم و حالا از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که عکس های خصوصی و خانوادگی ام در فضای مجازی منتشر شده است ".

حسین رضایی گفت: با توجه به حساسیت پرونده و احتمال اینکه متهم با فریب تعدادی دیگر از شهروندان و اغفال دختران در فضای مجازی به اقدام دیگری نیز دست بزند بررسی موضوع و دستگیری وی در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

رضایی ضمن اشاره به انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس فتا افزود: با تلاش ماموران این پلیس محل اختفای متهم به هویت " ح. م " شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس، دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم یکدستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد که کارآگاهان پلیس پس از بازنگری حافظه گوشی، متوجه تعداد بسیار زیادی از تصاویر خصوصی مربوط به فریب خوردگان شدند.

سرهنگ رضایی گفت: متهم با فعالیت در فضای مجازی و با دادن وعده ازدواج به طعمه های خود، تصاویر خصوصی و خانوادگی آنها را دریافت و سپس با تهدید مینی بر انتشار این تصاویر، قصد اخاذی از آنها را داشت که با اقدام به موقع ماموران پلیس فتا یزد دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان یزد با بیان اینکه متهم با دستور مقامات قضایی، روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: خانواده ها این نکته را مد نظر داشته باشند که فضای مجازی به هیچ عنوان فضای امنی برای دوست یابی و رابطه با افراد غریبه و ناشناس نیست و چنانچه این چنین مسائلی برای آنها به وجود آمد با مراجعه به پلیس فتا استان یزد طرح شکایت کنند.