تذکر در خصوص ایمن سازی گود ایران زمین

به گزارشافکارخبر،اسماعیل دوستی در تذکر پیش از دستور دویست و ششمین جلسه شورای شهر با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز همچون اعضای شورا موافق بروز تخلفات در روند حسابرسی ها نیست، گفت: اینکه برخی اعضا در روز جلسات غیرعلنی مواردی را مطرح و در روز سه شنبه علنی موارد خلاف دیگری را مطرح می کنند، رفتار اخلاقی نیست.

وی با بیان اینکه برخی اعضا با نقض گفته هایشان در روند جلسات رفتار اخلاقی انجام نمی دهند، تصریح کرد: شهردار تهران و مدیریت شهری هیچکدام موافق بروز تخلفات در روند حسابرسی ها نیستند.

دوستی با یادآوری اینکه روز یکشنبه در جلسه غیرعلنی اعضای شورا درباره گود ساختمان سازی متهم ب. ز در منطقه شهرک غرب نیز هشدار دادند که این موضوع را از وزارت نفت پیگیری کردم، گفت: این گود به منظور پرداخت بدهی ها به وزارت نفت واگذار شده است. از همین رو اگر دادستانی با شهردار همکاری کند، هرچه سری عتر می توانیم خطرات این گود را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با بارش باران خطراتی بر احتمال بروز ریزش های مجدد در این گود وجود دارد، خاطرنشان کرد: نباید این گود رها شود و باید هرچه سریعتر وضعیت این گود مشخص شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورا همچنین از نبود نیروهای پلیس راهور در روزهای اخیر همزمان با بارش باران در شهر تهران و به خصوص چهارراه های شهر تهران انتقاد کرد و گفت: اگر پلیس راهور نیاز به بودجه دارد به شورا بیاید تا از آنان حمایت کنیم.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به دوستی اظهار کرد: ظاهرا زمین شهرک غرب هنوز از نظر قانونی به وزرات نفت واگذار نشده است اما به محض طی فرآیند قانونی در این خصوص باید برای آن چاره اساسی اندیشیده شود.