آغاز دومین مرحله خرید خدمت سربازی

به گزارشافکارخبر،سردار سعید منتظرالمهدی صبح یکشنبه در پنجمین نشست خبری ضمن اعلام فعالیت ها و تمهیدات پلیس درباره راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) از آمادگی صددرصدی نیروهای پلیس برای پذیرایی و حفظ امنیت زائران خبر داد و گفت: پلیس در رده ها و دسته های گوناگون از حمله پلیس گذرنامه در زمینه صدور روادید، پلیس راهور در زمینه تسهیل در تردد زائران و یگان ویژه به صورت صددرصدی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی در ادامه افزود: نظام وظیفه آمادگی آن را دارد که از بیستم آذر ماه امسال دومین مرحله از اجرای طرح دریافت جریمه مشمولان غایب و اعطای پایان خدمت را انجام دهد.

سردار منتظرالمهدی با اعلام اینکه در دوره گذشته ۲۸۷ هزار نفر در اجرای این طرح شرکت داشتند، توضیح داد: ۷ هزار نفر حائز شرایط نبودند، ۱۸۰ هزار کارت پایان خدمت صادر شده و ۱۰۰ هزار نفر نیز پول واریز نکردند که از نظر قوانین و مقررات نظام وظیفه هم‌اکنون به عنوان مشمول شناخته می شوند.

سخنگوی ناجا ادامه داد: ساز و کاری در دستگاه انتظامی و همچنین پلیس نظام وظیفه ایجاد شده که به موجب آن از ۲۰ آذر ۹۴ متقاضیان می توانند مجددا برای شرکت در این طرح ثبت نام کنند.