نشان ویژه «روابط عمومی آنلاین ایران» به همراه اول رسید

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران این مراسم با همکاری و نظارت IPRA (انجمن بین المللی روابط عمومی) برگزار و از همراه اول به عنوان برترین روابط عمومی آنلاین کشور تقدیر شد.

در این مراسم پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط دکتر رضا سلیمانی مدیرکل روابط عمومی مجمع قرائت شد و پس از آن دکتر بارت دی وریز رییس انجمن بین المللی روابط عمومی سخنرانی کرد.

در بخشی از متن تقدیرنامه اهدایی به روابط عمومی همراه اول آمده است: «… بی تردید، گسترش رسانه های نوین اجتماعی و ظهور آنها، فضای ارتباطی را توسعه داده و میدان عملکرد روابط عمومی را گسترش داده است. امروزه روابط عمومی پروسه ای دائمی و تمام وقت است و روابط عمومی آنلاین نماد ۷ در ۲۴ و عینیت بخشی به تعطیلی ناپذیری آن است.

بر این اساس، با توجه به بررسی ها و رأی هیئت داوران یازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، نشان ویژه روابط عمومی آنلاین با عنایت به پیشرفت های روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) در این زمینه، به آن مدیریت محترم اعطاء می شود».

این مراسم صبح روز یکشنبه ۲۴ آبان ماه با حضور دکتر بارت دی وریز رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و جمعی از اساتید داخلی و خارجی، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و پیشکسوتان روابط عمومی ایران، در مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

گفتنی است همراه اول در مردادماه سال جاری نیز، موفق به دریافت تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی شده بود.