شرکت دخانیات زیان ده شده است/ واگذاری غیر قانونی به وزارت تعاون

گروه اجتماعی، فاطمه آلیا نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به مطالبات کارکنان و بازنشستگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفانه در اقدامی عجیب شرکت دخانیات به این وزارتخانه واگذار شد تا از درآمد آن این مطالبات و حقوق های عقب مانده پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه این واگذاری اقدامی غیر قانونی بود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس نسبت به آن معترض بوده و خواهان الحاق این شرکت به وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس واگذاری شرکت ها تحت عنوان دیون را کاری اشتباه دانست و اظهار داشت: با مشاهده طراز مالی این شرکت از سال 92 تا 94 مشخص می شود ضررو زیان این شرکت نسبت به گذشته هشت برابر شده است و از زمانی که این شرکت به وزارت تعاون واگذار شده، زیاده شده است.

آلیا با اشاره به طرح نمایندگان برای حل مشکل مذکور تصریح کرد: نمایندگان طرح الحاق این شرکت به وزارت صنعت، معدن و تجارت را تهیه و در محلس اعلام وصول کردند که هم اکنون در حال بررسی است.

وی افزود: واگذاری زیر قیمت دخانیات به وزارت تعاون این شائبه را تقویت می کند که در برخی اقایان در جریان این واگذاری ذینفع بودند.