ماموریت کمیسیون اصل 90 به افضلی فرد برای تهیه گزارش از گردنه حیران

گروه سیاسی،محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیر موضوع زمین خواری در گردنه حیران است، گفت: گزارشات زیادی از زمین خواری در 2 روستای این منطقه به کمیسیون رسیده که ما در حال بررسی آنها هستیم.

 

وی با بیان اینکه 170 هکتار از زمین های منطقه را بعنوان محدوده این 2 روستاها تعیین کردند، افزود: این روستاها زیر 40 خانوار جمعیت داشتند که تعیین این مقدار محدوده برای آنها جای سوال است.

 

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به پرونده ای تشکیل شده در این راستا در کمیسیون تصریح کرد: کارشناسان کمیسیون برای ارزیابی به این منطقه رفتند و از نزدیک ضمن گفتگو با مسئولین در جریان زمین خواری آنجا قرار گرفتند.

پورمختار همچنین از ماموریت این کمیسیون به مصطفی افضلی فرد نماینده اردبیل و سخنگوی کمیسیون مذکور جهت تهیه گزارش از زمین خواری و تخلفات صورت گرفته در این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است تا آقای افضلی فرد با حضور در منطقه موضوع را بررسی و گزارش به کمیسیون ارائه کند.

وی گفت: کمیسیون بطور جدی پیگیر تخلفات صورت گرفته است و ما از کوچکترین تخلف اغماض نخواهیم کرد و در این زمینه هم با هر فرد و هر مسئولی باشد، در حد وظیفه پیگیری و تخلفات را به مسئولین گزارش می کنیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: کمیسیون بعد از تهیه گزارش زمین خواری گردنه حیران آنرا به هیئت رئیسه مجلس تحویل خواهد تا در صورت لزوم در صحن مجلس قرائت شود.