به گزارش افکارخبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار عرب سرخی فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت اظهارکرد: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی قرارگاه آزادی هنگام گشت زنی در خیابان رحمانی جنب ترمینال غرب بودند که به سرنشینان یک خودروی پژو 206 نقره ای که کناری متوقف شده بود،مشکوک شدند. 

 

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت افزود: ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به خودرو نزدیک شدند اما راننده به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داد و متواری شد،با فرار آن‌ها عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد . 

 

وی بیان کرد: راننده بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه می داد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند با اجرای طرح مهار خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند بازداشت کنند،در بازرسی از متهمان که " یعقوب" و " ریاض" نام داشتند، هفت جلد کتاب خطی قدیمی که سه تای آن قرآن بود، یک قبضه چاقو و 16 عدد سنگ های قیمتی از نوع عقیق ، فیروزه ، انگشتر و یک عدد پلاک گردنبند با سنگ فیروزه کشف شد. 

 

سرار عرب سرخی تصریح کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه برای بررسی بیشتر به اداره آگاهی تهران بزرگ تحویل و خودروی متهمان توقیف و به پارکینگ منتقل شد .