ترافیک سنگین در جاده چالوس

به گزارش افکارخبر، محمد‌رضا کاوه‌فیروز با اشاره به بارش برف سنگین از شب گذشته در جاده چالوس که با تلاش مأموران راهداری  مسیر بازگشایی شد، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در این محور از مرزن‌آباد تا تونل کندوان حاکم است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین حاکم بر جاده چالوس اظهار کرد: با توجه به تعطیلات چند روزه و بازگشت مسافران شاهد تردد زیاد خودروها و ایجاد ترافیک سنگین در مسیر مرزن‌آباد به تونل کندوان هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس با تأکید بر صبر و حوصله مسافران و رانندگان تصریح کرد: از رانندگانی که قصد تردد در جاده چالوس دارند می‌خواهیم خودورهای خود را به وسایل گرمایشی مجهز کرده و با آرامش در مسیر رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه محور چالوس از ساعت 16 به سمت کرج یک‌طرفه شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی راهداری با تمامی تجهیزات و امکانات در مسیر مستقر هستند و آماده امدادرسانی به هموطنان بوده، بنابراین از مسافران عزیز و رانندگان می‌خواهیم تا خونسردی خود را حفظ کرده تا شاهد سفری آرام و مطمئن باشیم.

کاوه‌فیروز در پایان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.