به گزارش افکارخبر، این لباس می‌تواند لکه‌های سیاه حاصل از تعریق را پنهان نگه دارد. این شرکت برای تولید این محصول از فناوری نانو استفاده کرده است.

 

این شرکت ژاپنی در تولید تیشرت مقاوم در برابر عرق از نوعی الیاف آبدوست استفاده کرده که به شدت قطرات آب را به سطح داخلی خود جذب می‌کند. سطح بیرونی این تیشرت دارای پوششی از جنس مواد آبگریز است که در نهایت موجب می‌شود اثرات بد تعرق روی لباس باقی نماند. در واقع این لباس لکه سیاه در نواحی زیر بغل به خود نمی‌گیرد.

 

خواص آبگریزی این لباس به دلیل استفاده از واکنش مولکولی مبتنی بر فناوری نانو است که درون الیاف این تیشرت قرار داده شده است، بدون اینکه نیاز به اسپری کردن مواد شیمیایی روی این لباس باشد.

 

این محصول جدید حتی بعد از 100 بار شستشو می‌تواند خواص آبگریزی قابل توجهی داشته باشد و الیاف حالت اولیه خود را دارا باشد. این تیشرت بسیار نازک و سبک بوده و 100 درصد قابل انعطاف و کشیده شدن است.

 

در این تیشرت از پلیمر پلی استر استفاده شده تا به سرعت خشک شود و قابلیت توزیع را در تمام سطح خود دارد، از آنجا که این ماده کاملا قابل تنفس است، تمام رطوبت موجود در آن به سرعت تبخیر می‌شود.