بارش برف در در محورهای 13 استان

به گزارش افکارخبر، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، همدان، کرمانشاه و لرستان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای ایلام ـ مهران، ایلام ـ کرمانشاه و دره‌شهر ـ پلدختر در استان ایلام، محور ازنا در مرکزی و همچنین محورهای اِقلید و آباده در فارس بارش برف گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا ادامه داد: در محورهای اسالم ـ خلخال و اردبیل ـ سراب در استان اردبیل و همچنین محورهای اردستان ـ اصفهان و سمیرم در اصفهان نیز بارش برف اعلام شده است.

وی گفت: در اکثر محورهای استان گیلان بارش باران جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد در محورهای برف‌گیر و کوهستانی استان‌های کرمانشاه، اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و غربی را فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر دانست و تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی را دارند باید تجهیزات ایمنی لازم و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند چرا که پلیس از ادامه مسیر خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ باشند جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ رحمانی به انسداد محور شمشک به دیزین اشاره و خاطر نشان کرد: محور پونل به خلخال نیز از روز گذشته به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد وضعیت ترافیکی استان ایلام و به خصوص مرز مهران بیان داشت: مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد به صورت روان جریان دارد.