به گزارش افکارخبر، مهدی چمران در جریان دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش شورایاری منطقه 22 در صحن علنی اظهار کرد: در زمان شکل‌گیری منطقه 22 قرار نبود این حجم از ساخت و ساز در این منطقه رخ دهد. 

وی با اشاره به ساخت و ساز شهرکهای بزرگ در منطقه 22 تاکید کرد: صدور پایان کار این ساختمانها باید منوط به تامین سرانه‌های آموزشی و خدماتی باشد. 

* انبوه‌سازان به تعهدات خود عمل کنند

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در این رابطه اظهار کرد: علاوه بر کمبود سرانه‌های آموزشی و خدماتی، کمبود سرانه‌های مذهبی نیز از دیگر مشکلات منطقه 22 است و انتظار می‌رود شهردار منطقه قبل از صدور گواهی پایان کار به این موضوعات توجه کند. 

وی یادآور شد: برای رفع مشکل حمل و نقل در این منطقه نیز توسعه مترو باید در دستور کار قرار بگیرد. 

به گزارش تسنیم، اقبال شاکری دیگر عضو شورای شهر تهران هم اظهار کرد: برخی طرح‌ها در سالهای گذشته در این منطقه بدون توجیه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آغاز شده است. 

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اجرای پروژه مجتمع تفریحی هزار و یک شهر در این منطقه خاطرنشان کرد: این طرح در زمینی به مساحت 500 هکتار در حال احداث است 

وی پیشنهاد داد: با توجه به شرایط اقتصاد مقاومتی این طرح برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در شورای شهر مطرح و بررسی شود.