برنامه ویژه کارتن خواب‌ها همزمان با شب یلدا

به گزارش افکارخبر، این مراسم در اولین سامان سرا منطقه واقع در خیابان شهیدآیت اله مدنی جنوبی، خیابان حسینیان،کوچه شیرین اصفهانی همراه با اجرای برنامه های مفرح و سرگرم کننده نظیر اجرای تئاتر، شاهنامه خوانی و ... برگزار می شود.

دکتر رضا نگهبان شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه کارتن خوابها به عنوان حقیقتی انکارناپذیر بخشی از جامعه هستند و نمی توان از کنار دغدغه ها و مشکلات آنها به سادگی گذشت، عنوان کرد: حمایت و کمک به فقراء رفتاری شایسته و سفارش شده در دین و شرع است.

وی تصریح کرد: تأسیس سامان سرا یکی از سیاست‌هایی است که در راستای کنترل پدیده بی‌خانمانی که یکی از پیامدهای گسترش شهرنشینی و فقر شهری است، تعریف می‌شود.

شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه سامان سرا مکانی است که برای سامان‌دهی بی‌خانمان‌های شهری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این سامان سرا در دو طبقه ساخته شده است و کلیه امکانات رفاهی، حمام و وعده غذای گرم در اختیار کارتون خوابها قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: سامان سرای منطقه از ساعت 7 غروب تا 7 صبح آماده خدمات دهی است و در این مکان یک پزشک، روان پزشک، بهیار و پرستار آماده خدمات رسانی هستند.