به گزارش افکارخبر، سرهنگ سید حسین سید حقیقی با اعلام این خبر، گفت: ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۱ آذر ماه، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تاکسی فرودگاه مهرآباد با چهار سرنشین بعد از عبور از تونل شماره ۶ جاده چالوس به سمت کرج در محدوده "پیچ تکاوران" به علت سرعت زیاد با کوه برخورد و به داخل سد سقوط کرد.

وی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که پسر بچه ۱۰ ساله  است حین سقوط خودرو به بیرون پرتاب شد اما سایر سرنشینان خودرو که سه نفر بودند به داخل سد امیرکبیر کرج سقوط کردند.

سرهنگ سید حقیقی گفت: بلافاصله نیروهای امداد و نجات و تعدادی غواص تمام محل حادثه و اطراف سد را جستجو کردند اما به جز باک بنزین خودرو، البسه مسافران و یک عدد تابلو تاکسی که روی آب شناور بود اثری از سرنشینان خودرو نیافتند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: به علت تاریکی هوا، کشف اجساد در شب گذشته امکان پذیر نشد تا اینکه صبح روز جاری با کمک ماموران امداد و نجات سد و ماموران کلانتری ۳۵ نساء خودرو واژگون شده به داخل سد شناسایی و جسد دو نفر دیگر از سرنشینان خودرو از داخل آن کشف شد.

 سرهنگ سید حقیقی افزود: از سرنوشت یکی از سرنشینان خودرو هنوز اطلاعی در دست نیست و تلاش نیروهای امدادی و پلیس برای شناسایی جسد ادامه دارد.

 گفتنی است، پسر بچه ۱۰ ساله ای که به علت سرعت زیاد خودرو از ماشین پرتاب شده بود بلافاصله توسط اورژانس  برای مداوا به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.