قتل بی رحمانه زن مجرد در منزلش

 ساعت 12 و 40 دقیقه یکشنبه زنی در تماس با آتش‌نشانی مشهد از احتمال گازگرفتگی خواهرش خبر داد.

 

در ادامه تیمی از آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه متوجه بوی شدید گاز در فضای خانه شدند و پس از بستن شیر گاز، جسد زن میانسالی را در خانه مشاهده کردند. در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید این زن قربانی گازگرفتگی شده است، اما بسته بودن دست و پایش باعث شک آتش‌نشانان به موضوع شد و ماموران کلانتری را در جریان قرار دادند.

 

دقایقی بعد تیمی از ماموران همراه قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد در ساختمان دو طبقه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، این زن قربانی سرقت شده و سارق یا سارقان قصد داشتند با باز گذاشتن شیر گاز، خانه را منفجر کرده و آثار جرم را از بین ببرند.

 

جسد زن میانسال در حالی که شالی دور گردنش پیچیده و دست و پایش بسته بود، در یکی از اتاق‌ها قرار داشت.

 

پزشک جنایی نیز در گزارش اولیه خود اعلام کرد آثاری از بریدگی با چاقو روی بدن این زن مشاهده می‌شود، اما علت مرگ این جراحات نیست و به احتمال قوی او بر اثر خفگی جان باخته است و بیش از یک روز از مرگ وی می‌گذرد.

 

به هم ریختگی وسایل خانه نیز نشان می‌داد، سارق پس از قتل به دنبال لوازم با ارزش برای سرقت بوده و پس از اجرای نقشه‌اش با باز گذاشتن شیر گاز از محل فرار کرده است.

 

تحقیقات بازپرس جنایی نشان داد، مقتول 45 ساله مجرد بوده و تنهادر این خانه زندگی می‌کرد. او خانه‌دار بود و با دریافت مستمری روزگار می‌گذراند. زن میانسال ارتباط خوبی با اعضای خانواده‌اش داشت و غیبت ناگهانی او باعث شک خواهرش به ماجرا شده بود.

 

پس از تحقیقات مقدماتی جسد زن میانسال با دستور بازپرس جنایی مشهد به پزشکی قانونی منتقل شد. تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی نیز تجسس برای کشف راز این قتل را آغاز کردند.