شب یلدای امسال بهانه‌ای شده تا به افراد سیگاری یادآوری کنیم که هزینه مصرف سالانه سیگار آنها می‌تواند به درمان کودکان سرطانی کمک کند.

در ایران روزی 32 میلیارد تومان سیگار دود می‌شود که سهم هر سیگاری در آن 2000 تومان تخمین زده می‌شود که این مبلغ معادل هزینه درمان 200 کودک سرطانی محک است!

هدف این کمپین این است که در شب یلدای امسال بودجه مصرف یک روز سیگار خود را به درمان کودکان سرطانی اختصاص دهید تا مبلغ کافی برای تامین هزینه درمان 200 کودک سرطانی محک تأمین شود.

این کمپین که با عنوان «یلدای امسال» در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود با حمایت هنرمندان و افراد سرشناس هم رو به رو شده و آنها هم از طرفدارانشان برای شرکت در این کمپین دعوت کرده‌اند.

این اقدام با ابتکار یک شرکت ایرانی به نام «رایانه کمک» و با شعار «مسئولیت اجتماعی، مسئولیت همگانی» به راه افتاده و بازتاب‌هایی هم در میان خارجی‌ها داشته است تا جایی که برخی از آنها با انتشار ویدئوهایی از دیگران خواسته‌اند که با تخصیص فقط 50 سنت (2000 تومان) در این پروژه اجتماعی مشارکت کنند.

مشارکت در این کمپین ساده است! اگر سیگاری نیستید، سیگاری‌ها را مطلع کنید و اگر سیگاری هستید فقط 2000 تومان به درمان کودکان سرطانی اختصاص دهید!

علاقمندان می‌توانند برا کسب اطلاعات بیشتر آدرس اینترنتی http://rayanehkomak.com/charity مراجعه کنند.