5 نفر از جبهه پیروان در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان حضور دارند/ جبهه پیروان هیچ سهم خواهی نخواهد کرد

گروه سیاسی،محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با افکارخبر درباره تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات آینده اظهار داشت: از تمام کسانی که در یک سال گذشته به خاطر خدا و در کمال تواضع پیگیری های جدی برای وحدت اصولگرایان انجام دادند تا امروز شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تشکیل شود و تمام سلیقه های اصولگرایی را به همگرایی حداکثری رساندند و باید تشکر کرد.

وی افزود: از موتلفه اسلامی و زحمات آقای حبیبی و همچنین آقای باهنر که همواره مشی ایشان بر وحدت حداکثری اصولگرایان بوده و همچنین 8 نفر اعضایی که با پیگیری های خود این شورا را به وجود آوردند و همچنین نهایت توجهات روحانیت انقلابی که کار را به سمت و سوی چتر جمع شدن اصولگرایان بردند به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری تشکر میکنیم.

کوهکن تصریح کرد: افراد و گروهها و شخصیت های حقیقی تاثیر گذاراصولگرا به همگرایی رسیده اند. خوشبختانه بلوغ فکری و نگاه دقیق که دوستان اصولگرا در استانها داشتند باعث  شده بود که بسیاری از استانها چنین کار مشابهی را انجام دهند و به نتیجه رسیده بودند و اینک در تهران نیز این همگرایی رخ داده است.

وی افزود: امیدواریم نتیجه شورای همگرایی اصولگرایان یک لیست واحد در انتخابات باشد و این حرکت بار مثبت روانی خود را در سراسر کشور به همراه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری  با اشاره به حضور جبهه پیروان خط امام و رهبری و ادغام در شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: جبهه پیروان متشکل از 18 تشکل است و حدود 5 نفر از اعضای آن در شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان هستند و تشکل های عضو جبهه پیروان جزو تشکل هایی بودند که در طول زمانهای گذشته همیشه به دنبال حفظ وحدت بوده و سهم خواهی نکرده و نمی کنند و از این مساله نقاط برجسته جبهه است و از تشکیل شورای همگرایی اصولگرایان ابراز مسرت می کنیم.

وی به اصولگرایان توصیه کرد و گفت: اصولگرایان باید کلان وحدت و همگرایی را رعایت کنیم و اینکه ما باشیم و یا نباشیم مهم نیست بلکه چتر همگرایی حداکثری اصولگرایی صورت پذیرد.