وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

 

جلسه اتاق فکر دید در شب دیشب ساعت دوزاده و نیم تکاک شد. برگستم به دفتر کرام که لوازم شخصی ام را بردارم. متر از 15 دقیقه طول کشید. همسایه مان هراسان خبر داد که چند نفر سوار بر خوردو نقره ای رنگ ماشینتان را زدند! تما اسناد و مدارک، لب تاپ  قدیمی ام پر از فیلم ها و عکس های شخصی، وجه نقد و...

 

رشیدپور همچنین ساعتی پیش درباره جزئیات این حادثه عنوان کرد:

یک) از ابراز لطف و توجه تمام دوستان گرامی بابت حادثه دیشب سپاسگزارم و امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید

دو) نسبت دادن صفات ناپسند به اشخاص و همچنین ظن غیر معتبر به دیگران رفتاری غیر اخلاقی است. تعداد بسیار محدودی از مخاطبان در کامنت ها چنین کاری می کنند. تمنا می کنم این رویه ناپسند را ادامه ندهید.

سه) قطعا در این حادثه، بی احتیاطی من بسیار تاثیرگذار بوده و شایسته نیست که این موضوع سبب گسترش شائبه ناامنی باشد.

چهار) من به دقت و اقتدار پلیس کشورمان اعتقاد دارم. همان ساعت افسر محترم نیروی انتظامی در صحنه حاضر شد و گزارش تنظیم کرد.برخوردشان هم بسیار دلسوزانه و متعهدانه بود. من تفاوتی با بقیه شهروندان ندارم و هیچ انتظار و توقعی برای پی گیری ویژه هم نیست.

پنج) ظاهر و باطن زندگی من یکی است. بنابراین ترسی از بابت عکس و فیلم ندارم..فقط اطلاعات و تصاویر برنامه ی این هفته از دست رفته که حتما با تلاش و همت بچه های دید در شب جبران می کنیم.

شش) باید زودتر تبریک می گفتم که درگیر این ماجرا شدم. میلاد فخر آفرینش؛ رسول مهربانی و عشق , حضرت محمد مصطفی (ص) و هم چنین زادروز پیامبر آب و آیینه؛ حضرت عیسی مسیح (ع) و میلاد امام جعفر صادق (ع) را به حضور محترم اهالی ایمان تبریک و شاد باش عرض می کنم.