منبع حمل سوخت یک خودروی تریلر ظهر شنبه در حال حرکت حوالی میدان امام حسین(ع) به ناگهان از خودرو جدا شد که این حادثه موجب واژگونی یک دستگاه خودروی سواری شد.

همزمان با برخورد یک دستگاه سواری با این منبع معلق در میانه خیابان یک خودروی پیکان در حال حرکت دچار واژگونی شد و سرنشینان آن بر اثر شدت ضربات وارده درون خودرو محبوس شدند.

برهم خوردن تعادل پیکان سواری و واژگونی این خودرو همچنین موجب تصادف دو خودروی پراید دیگر در این صحنه شد.

 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیان این حادثه بیان کرد: با اعلام درخواست کمک از سامانه امداد ۱۲۵ بلافاصله ماموران ایستگاه ۲۹ به محل حادثه واقع در میدان امام حسین (ع) حوالی پل میدان بار نوغان اعزام شدند.

حسین خاکپور بیان کرد: بر اساس اظهارات شاهدان ماجرا در این حادثه حفاظ منبع ذخیره سوخت یک دستگاه خودرو تریلر در هنگام حرکت رها می شود و با خودرو پیکان در پشت سر تریلر و در حال حرکت برخورد می کند که همین امر موجب بر هم خوردن تعادل سواری پیکان و واژگونی آن می شود.

وی ادامه داد: این سانحه همچنین موجب برهم خودرن تعادل خودروهای دیگر و برخورد دو دستگاه خودرو پراید با پیکان مذکور شد که  دو سرنشین سواری پیکان نیز داخل خودرو محبوس و مصدوم شدند  .

وی افزود: ماموران سازمان آتش‌نشانی ضمن ایمن‌سازی و پیشگیری از وقوع حریق و انفجار ناشی از نشت سوخت از خودروها  دو سرنشین خودروی پیکان را از داخل کابین این وسیله نقلیه به بیرون منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز ومقارن ساعت ۳ و ۱۳ دقیقه امروز نیز بر اثر تصادف زنجیره ای در مشهد یک کارگر شهرداری جان خود را از دست داد و پنج نفر مجروح شدند.