هفته گذشته دختری نوجوان همراه پدرش با حضور در دادسرای امور جنایی از مشاور قلابی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. دختر 15 ساله به نام تینا در شکایتش گفت: در دبیرستانی در محله نارمک تهران درس می‌خوانم. یک ماه قبل، از طریق همکلاسی‌هایم متوجه شدم مردی میانسال در اطراف مدرسه پرسه می‌زند و خود را مشاور معرفی کرده است. برخی از دوستانم می‌گفتند حامد مرد خوبی است و با او ارتباط دارند. من هم عاشق پسری به نام کیوان شده بودم و او را مرد رویاهایم می‌دیدم؛ اما کیوان به من توجه نمی‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از مرد مشاور کمک بگیرم. یک روز ظهر بعد از تعطیلی مدرسه او را در پارک کنار مدرسه دیدم و سراغش رفتم. وقتی مشکلم را به او گفتم او با گرفتن شماره تلفنم قول داد کمکم کند.

وی اضافه کرد: چند روزی با مرد مشاور در تلگرام صحبت کردم و فکر می‌کردم او می‌تواند مرا به کیوان برساند. دو روز قبل او با من قرار گذاشت و بعد از مدرسه با خودروی «روآ» به دنبالم آمد. سوار خودرو شدم و به نزدیکی خانه‌اش رفتیم تا در مورد پسر مورد علاقه‌ام با من حرف بزند. وقتی نزدیک خانه شدیم از او خواستم در پارک صحبت کنیم اما حامد مرا داخل خانه‌اش برد. در آنجا او با تهدید سلاح مرا به زور مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدیدم کرد این موضوع را به کسی نگویم. بعد از این ماجرا متوجه شدم نه‌تنها او مشاور نیست، بلکه کارگری ساده است که دختران زیادی را فریب داده و با تحقیق از دانش‌آموزان مدرسه می‌توانید متوجه صحت حرف‌هایم بشوید.
با شکایت دختر دانش‌آموز، کارآگاهان پلیس سرانجام روز شنبه او را حوالی مدرسه شناسایی و دستگیر کردند. روز گذشته با انتقال متهم 41 ساله به دادسرای امورجنایی، او با انکار اتهاماتش گفت: در یک شرکت نصب داربست کار می‌کنم و ده سال قبل ازدواج کردم؛ اما به دلیل این که همسرم باردار نمی‌شد هفت ماه قبل از او جدا شدم. یک ماه قبل با تینا در میدان هفت‌حوض آشنا شدم و دوستی ما آغاز شد.
در این مدت با دختر نوجوان هر روز صحبت می‌کردم تا این که او خودش به خانه‌ام آمد. من تینا را تهدید نکردم و سلاحی که او می‌گوید، فندک است. وقتی دختر نوجوان قصد کشیدن سیگار داشت، آن فندک را برداشت و حالا ادعا می‌کند من با سلاح تهدیدش کرده‌ام. آقای قاضی من تا پنجم دبستان درس خوانده‌ام و نمی‌دانم مشاور چه کسی است. ادعای او درباره ارتباط من با دختران دیگر هم صحت ندارد.
با اظهارات متهم 41 ساله، او با دستور سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.