افزایش نظارت شورای شهر بر ساخت وسازهای منطقه 22 تهران

محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکار خبر با بیان این که ساخت و سازهای صورت گرفته در منطقه 22 پایتخت باید بر اساس طرح در نظر گرفته شده برای این منطقه باشد، عنوان کرد: با این وجود در حال حاضر آنچه امروز در منطقه 22 تهران مشاهده می شود با آنچه که برای آن پیش بینی شده بود فاصله بسیاری داریم.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر ساخت و سازها در منطقه 22 و تطابق آن با طرح جامع و تفصیلی شهر گفت: بر این اساس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران نظارت های خود را بر ساخت و سازها در این منطقه دقیق تر خواهد کرد. علاوه بر این هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر تهران موظف هستند که در مورد این منطقه دقت و نظارت کافی را داشته باشند.

پیرهادی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تاکید کرد: شهرداری تهران نیز از این موضوع بی نصیب نیست و با مشکلات مالی مواجه است اما بدون شک می توان با مدیریت صحیح بسیاری از موانع را بر طرف کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان  با اشاره به بازدید خود از یکی از محله های منطقه 22 به نام صدرا خاطرنشان کرد: با رصد و اولویت بندی مشکلات در راستای رفع آنها گام بر می داریم.