دانشجویان برای رفتن به عتبات چقدر باید پول بدهند؟

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته اعزام دانشگاهیان از پنچم بهمن ماه امسال تا پایان فروردین ماه سال آینده انجام خواهد شد.

وی با اشاره به قرعه کشی اولیه و رسیدن 12هزار و 500 نفر از دانشگاهیان به مرحله نهایی خاطرنشان کرد: تاکنون ثبت نام بیش از6 هزار نفر برای اعزام به عتبات نهایی شده است.

فقیهی اظهارکرد: پذیرفته شدگان عتبات عالیات دانشگاهی تا بیست دی ماه با مراجعه مجدد به سایت لبیک نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به انجام قرعه کشی و مشخص شدن زائران اصلی و ذخیره، پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه مجدد به سایت لبیک و با استفاده ازشناسه کاربری (کدملی) و رمزعبور(شماره شناسنامه) نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس ستادعمره وعتبات دانشگاهیان افزود: زائران دانشگاهی بعد از نهایی کردن ثبت نام، باید هر چه سریعتر با مراجعه به واحدهای استانی عمره و عتبات دانشگاهیان در سراسر کشور نسبت به ادامه مراحل اعزام اقدام کنند.

فقیهی ادامه داد: در صورت مراجعه نکردن دانشگاهیان به سایت برای نهایی کردن ثبت نام، امکان دریافت وام و واریز هزینه سفر وجود ندارد و به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

وی درمورد زائرین ذخیره نیز گفت: زائران ذخیره باید تمامی مراحل ثبت نام را مانند زائران اصلی انجام و مدارک را در موعد مقررتحویل دفاتر استانی ستاد دهند؛ اعزام این دسته از زائران منوط به انصراف نفرات اصلی است؛ اما زائران ذخیره ای که مدارک را به موقع تحویل دهند، شانس بیشتری در اعزام خواهند داشت.