ذکریا صفرزاده دقایقی پیش  با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ساعت 20 امشب در محور فیروزکوه اظهار کرد: پنج دستگاه خودروی سواری در منطقه سیدآباد در مسیر منتهی به شهرستان فیروزکوه با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه سرعت زیاد و بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دلیل وقوع این سانحه بود، افزود: خوشبختانه این سانحه منجر به فوت نشد و تنها دو نفر مجروح و به همت اورژانس برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با اشاره به بارش سنگین برف در محور فیروزکوه تصریح کرد: بارش برف در محدوده جابان تا دلیچای سنگین است.

صفرزاده ادامه داد: هم‌اکنون ترافیک در محور فیروزکوه روان بوده و تردد در جریان است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد؛ راهداران نیز در این محور مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات نمک‌پاشی در جاده‌های شهرستان دماوند انجام شده است، بیان کرد: با وجود بارش برف و باران در این شهرستان، هیچ جاده‌ای مسدود نیست و خودروها بدون مشکل در جاده‌های دماوند تردد می‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند توصیه کرد: رانندگان از سرعت غیرمجاز در جاده‌های لغزنده پرهیز و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند؛ همچنین قبل از آغاز سفر نسبت به سالم بودن وسایل گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.