محمد هادی ایازی  با بیان اینکه این زمین 56 سال پیش برای ساخت بیمارستان وقف شده است، گفت: اما بیمارستانی در آن ساخته نشده است.

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: مجوزهای لازم برای ساخت این بیمارستان با همکاری اوقاف و شهرداری گرفته شد.

وی با بیان اینکه امروز با حضور وزیر بهداشت، استاندار، طلایی عضو شورای شهر و سایر مسئولان قرار بود کلنگ ساخت این بیمارستان زده شود، گفت: اما هنگامی که برای کلنگ‌زنی آمدیم با اعتراض تعدادی از همسایگان روبرو شدیم.

ایازی افزود: البته ساختمانی در ضلع شرقی این زمین وجود دارد که 8 واحد مسکونی دارد و قرار است آقای طلایی نائب رئیس شورای شهر به نیابت از اوقاف، بهداشت و شهرداری با مالکین آن صحبت کند تا این واحدها را تملک کنیم و در سایر ضلع‌های این زمین مشکلی وجود ندارد.

وی با تاکید بر این موضوع که با هماهنگی‌های لازم ساخت این بیمارستان آغاز می‌شود، گفت: حتماً رضایت ساکنین را کسب خواهیم کرد.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: در تهران تعداد تخت‌های بیمارستان‌های سوانح سوختگی کم است و امیدواریم با ساخت بیمارستان مطهری و بیمارستان دیگری در کن این مشکل برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که شهرداری در ساخت این بیمارستان کمک می‌کند یا خیر، گفت: کمک شهرداری در صدور مجوز است، منابع مالی توسط خیرین تأمین می‌شود و بخشی از آن توسط وزارت بهداشت تأمین خواهد شد.

ایازی در پاسخ به این پرسش که امروز وزیر در برنامه اعلام کرده که اگر می‌دانستم همسایگان ناراضی هستند نمی‌آمدم، گفت: بله اعلام کردند، ما هم نمی‌دانستیم همسایگان ناراضی‌اند اما رضایت انها را جلب خواهیم کرد.

 مردم در خصوص ساخت این بیمارستان معرتض بودند و می گفتندساخت این بیمارستان مشکلاتی برای ساکنین ایجاد می کند.