طبق اطلاع ما فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امروز متوجه شد که تلگرامش هک شده است، وی در ترکیه به این موضوع پی برد و به سرعت پی گیر این ماجرا شد تا جایی که وکیل وی یعنی آرش شکرریز که دستیار کمالوند نیز می باشد پیگیر ماجرا شد و به زودی پای پلیس فتا به این پرونده نیز باز می شود.
 
وکیل فراز کمالوند گفت: فردا از مجرای قانون و پلیس فتا ماجرای هک تلگرام سرمربی گسترش فولاد تبریز پیگیری می‌شود.
 
آرش شکرریز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال ما، در خصوص هک شدن تلگرام فراز کمالوند بیان کرد: وی از ترکیه با من تماس گرفت و به عنوان وکیل خود ماجرای هک‌شدن تلگرامش را برای من توضیح داد.
 
وی در ادامه افزود: دو نفر در اینستاگرام و فیس‌بوک با نام فراز کمالوند صفحه درست کرده‌اند و شروع به اخاذی از مردم نموده‌اند، هیچ گونه از صفات متعلق به کمالوند نیست و ما فردا صبح از طریق پلیس فتا این موضوع را پیگیری می‌کنیم. 
 
خواهشمندم مردم فریب افراد سودجو را نخورده و حواسشان باشد این افراد با نام فراز کمالوند سعی در گرفتن پول از جوانان مردم و فرستادن به تیم‌های مختلف دارند.
 
کمالوند هیچ گونه صفحه شخصی در اینستاگرام و صفحه شخصی ندارد و تلگرامش نیز هک گردید و به آن فردی که این اقدام را انجام داده توصیه می‌کنم قبل از شکایت ما به مراجع قضایی از اعمال خود دست بردارند، چرا که به طور حتم با شکایت ما خود و خانواده‌اش ضربه زیادی می‌بینند، حریم شخصی و هک کردن افراد جرم است و مرتکب این اعمال باید در مقابل قانون پاسخگو باشد و به طور حتم حبس خواهد شد.
 
اما نکته جالب اینجاست که علیرغم اتفاقات اخیر در فضای مجازی هنوز هم ورزشکاران و هنرمندان به این نوع فناوری معتقدند و کوتاه نمی آیند همان طور که هکرها دست بردار نیستند و شاید این بار هم یک پرونده دیگر از ورزشکاران سوژه ی چند روز آینده برخی رسانه ها باشد.