وقوع این حادثه ساعت 16:27 روز گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 84 و 43 به خیابان ونک، خیابان آفتاب، خیابان خدامی شرقی حرکت کردند.

محمود اسماعیلی مقدم رئیس ایستگاه 84 آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک قطعه زمین گودبرداری شده به عمق 6 متر دیده می شد که ناگهان به علت بی احتیاطی کارگران، یکی از دیواره های جانبی این محل فرو ریخته بود.

وی افزود: پیش از وقوع این حادثه دو تن از کارگران در داخل محل گودبرداری سرگرم کار بودند که با ریزش آوار همگی به سرعت از محل گریختند و تنها دو کارگر به علت مصدومیت، داخل محل حادثه محبوس شده بودند.

مقدم تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و در شرایط سخت که هر لحظه احتمال ریزش قسمت دیگراین دیواره خاکی وجود داشت، برای خارج کردن این افراد مشغول عملیات شدند.

رئیس ایستگاه 84 خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش نشانان موفق شدند به سرعت خود را به مصدومین رسانده و در حضور امدادگران اورژانس این دو نفر را که از تبعه افغانستان بودند تحویل آنان دادند.

گفتنی است؛‌ آتش نشانان با اجرای ایمن سازی های لازم و کشیدن نوار احتیاط در محل گودبرداری شده با ارائه تذکرات ایمنی لازم و تحویل محل به مالک به ماموریت خود پایان دادند.