اجرای برنامه هم میهن آسمانت آبی

به مناسبت روز ملی هوای پاک و در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک ویژه برنامه "هم میهن، آسمانت آبی" در بوستان ملت برگزار گردید. این برنامه به همت و مشارکت مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 3 و شرکت فرآورده های لبنی میهن با اهداف ترویج و توسعه مسئولیت اجتماعی شرکتی، ارتقاء سلامت شهروندان ، کاهش مخاطرات آلودگی هوا و تکریم رانندگان ناوگان اتوبوسرانی روز دوشنبه مورخ 28 دی ماه برگزار شد.

 

بنابر این گزارش و به گفته سید مصطفی موسوی مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه سه از بخش های اصلی برنامه ؛ برپایی ایستگاه اطلاع رسانی، توزیع شیر رایگان و تقدیر از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی بود. در بخش دیگری از این برنامه اطلاعاتی پیرامون تغذیه سالم در هوای آلوده، رانندگی سبز و نقش موثر تک تک افراد در کاهش آلودگی هوا در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. همچنین شهروندان حاضر تعهدات و آرزوهای خود برای داشتن هوای پاک و سالم را در بخش دیگری از ایستگاه با نام "یک قول آسمانی" ثبت نمودند. از شهروندانی که در این برنامه حضور پیدا کردند با ارایه جوایز تقدیر به عمل آمد.

 

بخش دیگری از فعالیت های این برنامه در دو ایستگاه اتوبوسهای تندرو (ایستگاه پارک ملت) با مشارکت فعال اعضای داوطلب سازمان مردم نهاد رفتگران طبیعت ، دیده بان حقوق حیوانات و شهر امید صورت پذیرفت. به گفته تسهیلگر فعالیت های اجتماع محور برنامه گلی احمدی فرد، در این بخش با ارایه شاخه گل رز و بسته اهدایی ویژه شرکت میهن از رانندگان حمل و نقل عمومی تقدیر به عمل آمد. برگزار کنندگان با نمایش پیام "راننده گرامی، متشکرم که هوای منو داری" از رانندگان اتوبوس تقدیر به عمل آوردند.

 

لازم به ذکر است مسافران نیز با تشویق از رانندگان اتوبوسهای حمل و نقل شهری ، شرکت فرآورده های لبنی میهن و مجریان این برنامه حمایت نمودند.