نوعروس 15 ساله کشته شد

ساعت 11 صبح شنبه مورخ 26 دی‌ماه جاری مرد جوان 21 ساله‎ای به کلانتری نگین‎شهر شهرستان آزادشهر مراجعه و پرده از راز قتلی هولناک برداشت.

این جوان 21 ساله در گفت‎وگو با افسر ارجاع کلانتری گفت: روز گذشته(25 دی‌ماه) پدر همسرم به منزل ما در آق‌قلا آمد و همسرم را با خود به منزلش در نگین‎شهر برد. امروز (26 دی‌ماه) خانواده همسرم با من تماس گرفتند و گفتند که همسرم(ه.گ) به دلیل مصرف قرص جان خود را از دست داده است.

بلافاصله به نگین‎شهر آمدم و دیدم که همسرم فوت کرده، هرچند که نسبت به این موضوع مشکوک بودم اما هیچ مدرک و یا موضوعی که بتوانم به چیز دیگری فکر کنم نداشتم تا اینکه برادر کوچک همسرم به من گفت که پدرش یعنی پدرخانمم شب گذشته همسرم را کتک زده و همان موضوع باعث مرگش شده است.

کشف چوب‌دستی خونین در محل جنایت

این جوان 21 ساله که راهی جز در میان گذاشتن موضوع با پلیس نداشت، به کلانتری مراجعه کرد و از پلیس درخواست کمک کرد.

مأموران کلانتری نیز بلافاصله به محل حادثه رفتند و در تحقیقات متوجه شدند خانواده همسر این جوان، (ه.گ) را به غسالخانه برده و قصد دارند بلافاصله پس از غسل دادن او را دفن کنند.

با هماهنگی مرجع قضایی بلافاصله جسد به سردخانه منتقل شد و پلیس، بهروز 29 ساله(پدر مقتول) را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی آزادشهر منتقل کرد.

کارآگاهان در بازرسی از منزل بهروز موفق شدند یک چوب شکسته شده که آغشته به خون بود و چند تار مو نیز به آن چسبیده بود را کشف کنند.

بهروز که در ابتدا منکر تمامی موارد انتسابی شده بود در مواجه‌شدن با مستندات پلیس و شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود.

نصیحتم را گوش نکرد و با چوب‌دستی آنقدر زدمش تا مرد

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در خصوص جزئیات این پرونده،در گرگان اظهار کرد: مقتول خانم 15 ساله‎ای است که کمتر از چهار ماه گذشته با (ع.ر) 21 ساله ازدواج کرد که با توجه به اعترافات بهروز، ظاهراً این دو جوان در زندگی دچار مشکلات خانوادگی شدند.

علیرضا اصلانی اضافه کرد: بهروز در اعترافات خود در خصوص علت و انگیزه وقوع این جنایت، بیان کرد که روزهای گذشته خانواده دامادش با وی تماس گرفته و اطلاع دادند که (ع.ر) قصد دارد از همسرش جدا شود.

وی گفت: بهروز نیز برای متقاعد کردن دخترش چندین بار با وی صحبت کرد و قصد داشت با انجام نصیحت او را از تصمیمش منصرف کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: بهروز در ادامه تأکید کرد که در روز حادثه پس از آنکه متوجه شدم تصمیم دخترم جدی است، به آق‎قلا رفتم و او را به خانه خودمان آوردم که بازهم به نصیحتم گوش نکرد که در نهایت چوب‌دستی را گرفتم و با تمام توان او را با چوب کتک زدم.

علیرضا اصلانی گفت: بر اساس اعترافات متهم و بررسی‎های انجام‌شده، مقتول در ساعات بامدادی 26 دی‌ماه براثر ضربات واردشده جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: بهروز در تحقیقات تکمیلی بیان کرد که به دلیل ترس، او را به بیمارستان نبردم و بلافاصله با همسرش تماس گرفتم و گفتم که به دلیل مصرف دارو و قرص حالش بد شده و مرده است.

اصلانی در پایان ابراز کرد: با تکمیل شدن پرونده و تحقیقات پلیسی و با توجه به اعترافات متهم، بهروز به همراه مستندات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.